Translate

Sunday, October 12, 2014

Vlaanderen Vakantieland: Nog meer Wild Atlantic Way

Vlaanderen Vakantieland's Wild Atlantic Way is afgelopen, en mijn 5 minutes of fame zijn hiermee voorbij.
Het was echt leuk om eraan mee te werken, en eigenlijk had ik nog een pak meer in petto voor Bill en Tina, maar er was niet genoeg tijd.
Wat je op TV zag was  inderdaad mooi, maar er zijn zovele hoekjes en kantjes aan de Westkust, waar de toerisme dienst niet over spreekt, en dat is wel spijtig natuurlijk.
Zo wilde ik Bill en Tina  hier Garrettstown, strand  laten zien met haar mobiele surfschool,  mobiele sauna en mobiele pizzeria en koffieshop, een dubbledecker bus- cafĂ©-snackbar en de kite-surfing school.



En mijn plan was om hen te laten cliff jumpen met mijn zoon, Bill en de camera crew hebben dat well off-film gedaan.
Hier is mijn zoon Fintan en zijn vrienden


's Avonds was er nog een plan om nog eens een echte sing-song mee te maken in Ballinadee, een dorplje waar de tijd heeft stil gestaan. Ik had er de plaatselijke bevolking al voor opgewarmd, maar er was helaas niet voldoende tijd.
Ik heb in ieder geval veel plezier gehad/Als jullie het ook leuk vonden en graag eens tot hier zouden komen, help ons dan aub door deze petitie te tekenen om de Aer Lingus Cork-Brussel vlucht te redden. Deze vlucht brengt je meteen naar het startpunt ( eindpunt op TV) in Kinsale, waarom zou je naar Dublin vliegen?

No comments: