Translate

Monday, January 31, 2011

Cork en omgeving, een paar kiekjes

Vorige Zaterdag was ik in Cork aan het wandelen met mijn zoon Milo, mijn hoofd nog vol van slecht nieuws, toen ik plots deze man zag. Milo vond dat ik geen foto mocht nemen, 'je gaat de Ieren weer stereotyperen', zei hij. Ach ja, dat is  wel waar, maar misschien is dit wat de mensen willen zien. Het doet mij lachen, dus waarschijnlijk andere mensen eveneens.
Hier is hij dus, de man die er zich niets van aantrekt.

Ik begon mezelf weer wat gelukkiger te voelen. 
En toen dacht ik eraan hier wat leuke en opmonterende foto's van Ierland bij elkaar te zetten, want Ierland is en blijft een prachtig land met leuke mensen.
Hier gaan we dus:

Elke dag zie ik bijvoorbeeld een zonsopgang zoals deze


of deze


Cork Jazz Festival, hier met Yolanda Brown.




St Patrick's Day

De Gap of Dunloe in county Kerry


En hier is een video van de onderhoudsman uit de school van Milo en Sipke, die 's avonds in een tenor verandert


En hier nog eentje van een mooi roodharig,harp spelend Iers meisje, Laura-May Keohane



De bestuurder van deze auto had duidelijk te veel gedronken:

Dramatische wolken:

De winterzon aan Garrettstown Strand


En na een lange dag, hebben we hier zo'n zonsondergang:

En als we in Kinsale zijn, zien we de zonsondergang zo:



Op deze manier bekeken heeft Ierland nog heel wat te bieden!

1 comment:

angel said...

Ierland staat ergens vanboven op mijn "to do " lijst ... mooie foto's ...